RMF FM

Radio Muzyka Fakty – RMF FM na żywo w internecie.
Dużo muzyki popularnych gatunków, najnowsze wiadomości. Bardzo popularna stacja radiowa, trzeba dodać, że bardzo lubiana. Jedna z pierwszych komercyjnych stacji radiowych w Polsce. Do dziś to jedna z najczęściej wybieranych przez słuchaczy stacja radiowa. Cechuje ją wartkie tempo prowadzonych audycji, zwięzłe informacje i zestaw muzyczny najbardziej popularnych przebojów.

133 myśli na temat “RMF FM”

  1. Jesteście wspaniali nie da was się nie słuchać. Słucham radia RMF FM cały dzień jak tylko mogę,,,, nawet w nocy jestem z Wami

  2. To jest straszne ze tyle naszych rodaków musi przebywać za granicą w żeby naszym rodziną było lepiej .Pozdrawiam wszystkich rodakow
    którzy słuchają tego radia

  3. uwielbiam was. xd jak tylko jestem w domu to słucham was od rana do wieczora 😀

  4. Witam sluchaczy i prowadzacych!:) Slucham was od tygodnia w Singapurze, fajna sprawa, pozdrawiam:))

  5. mogę tylko potwierdzić ze jesteście suppppper jestem kierowcą i obecnie jestem w Hiszpanii (zaragoza ) cisza spokój na parkingu aż miło was posłuchać pozdrawiam

  6. tez sie ciesze, z mozna sobie na necie posluchac rmf, dzieki, pozdr. z uk

  7. pozdrawiam moich rodzicow i rodzenstwo kocham was i teskni.dziekuje radiu ze jestescie mozna posluchac polskiej muzyki

  8. AHOJ!! NA SLOWACJI WAS SLUCHAM-KRAINY ABSURDUUUUUUUU!! Mozg mi trzaska z tego jezyka a dzieki Wam jakos to znosze:)

  9. dziekuje ze jestescie. Milo was posluchac w llanelli:) nie ma to jak polska muzyka:p

  10. Pozdrawiam najukochańszą mamę,Balbinkę i siostrę,Natalię 😛 Kocham was :*

  11. Witam radio nie będę Was chwalić powiem tak jak was słucham to wytwarza się we mnie endorfina i już mi jest dobrze pozdrawiam

  12. Hej!!!!Nawet nie macie pojęcia ile radości sprawiło mi to że znalazłam was aż tu tyle kilometrów :)mieszkam obecnie w Norwegii i ciesze się że możecie mi towarzyszyć w ciągu dnia wśród nieznanego dla mnie języka 😛 Pozdrawiam serdecznie !!!!!G>W

  13. przepraszam cb agnieszko to ja daniel mam nadzieje ze mi wybaczyś !!

  14. Wszystkiego dobrego w nowym roku wszystkim w Polsce.Styku z Poludniowej Caroliny.

  15. Macie wielkiego plusa za kolędy w języku polskim. Jestem w pracy, powoli kończę ale jest tak miło…..Radośnych Świąt dla wszystkich słychaczy którzy teraz pracują i dla prowadzących również

  16. Jesteście wspaniali! Cudnie, że można Was słuchać w internecie! Przy odrabianiu lekcji… ;D Pozdrawiam z Bydgoszczy!

  17. Co to jest??? słucham Was drugi dzień i po tym wpisie zapominam o RMF FM !!!!!! redaktor w rozmowie wcina się w słowo, jest arogancko śmieszny, porażka:) co to ma być ???? jesteście jak TVN beznadziejni i postronni i z tego co wiem dużo osób Was olewa i zmienia kanał. Was już jest dosłownie kanał i osiągacie dno tego kanału !!!!!!!!

  18. a ja WAS slucham rowniez z Niemiec…i jest mi bardzo milo,bo sluchajac WAS czuje sie jakbym byla caly ten czas w MOJEJ UKOCHANEJ POLSCE…
    DZIEKUJE…

  19. Od trzech lat slucham Waszego radia w Filadelfi.Mysle ze jestescie najlepsza stacja radiowa nie majaca w obecnej chwili konkurencji.Wspanily wybor i prezentacja muzyki w wykonaniu zespolow zagranicznych.Jdynie czego bym sobie zyczyl to wiecej polskich zlotych polskich przebojow. Pozatym macie swietny,krotki ale bardzo konkretny serwis informacyjny.Pozdrawiam Cala Redakccje Gabi

  20. Gdyby nie RMF FM zwariowalabym. Pozdrawiam wszystkich z pieknej Australii

  21. a ja chciałbym w końcu wysłać smsa do RMF-u FM-u i wygrać te ogromne pieniążki,ale z Irlandii to chyba niemożliwe,co?

  22. u nas spadl snieg ale z waszym radiem jest cieplej
    jestescie super
    P z Calgary

  23. Slucham tego radia od ladnych paru lat… Nie uwierzycie gdzie… Otoz na Bialorusi!!! Dzieki RMF FM zawsze mam swietny nastroj! Dziekuje!!!

  24. najlepsze radio pozdrowienia dla wszystkich prowadzących ;););) zawsze was słucham razem z synusiem gdy jestesmy w domku ;);) uwielbiamy was;)

  25. kiedy zaczeliscie nadawac ja skonczylem 8 lat lubie was az od 13 roku zycia do tej pory wszystkiego nalepszego rmf fm

  26. W Polsce nowy Rok 2012, a tu w Brazylii jeszcze 3 godziny!!!Piozadrawiam wszystkich sluchaczy i zycze Szczesliwego Nowego Roku!:)

  27. Witam szanownego cenzora w RMF FM. Czy dużo pracy w tropieniu i zapobieganiu myślozbrodni? A tak btw: może niejaki ST.PAULI / to ten od „zaje…… muzyki”/ w swój zwykły prostacki sposób wyjaśni nam jak „złożyć” pozdrowienia? Ciekawy człowiek. Greets mało raczej. Jerzy El

  28. jak zawsze zaje…. muzyka!!!!! I dla wszystkich sluchaczy radia RMF FM wesolych swiat ;););) pozdro z Niemiec

  29. moje marzenie jest jedno:chce zeby radio RMF FM zlozylo pozdrowienia dla mojej kochanej zony ULLI od michala. DZIEKUJE

  30. prosze o dedykacje dla mojej zony ulli. jezeli idzie z muzyka pitbul. pozdrowienia z niemiec dla radio RMF FM

  31. najlepsza muza na swiecie!!!! dzieki ze was moge sluchac pozdro z niemiec.

  32. pisze z kielc fajne kawałki , a można prosić o „Bruno Mars The Lazy Song”????? plis

  33. Piéknie!Super!Słucham radio RMF FM w Irlandii!!!
    Dobrze że są bystrzy ludzie którzy stworzyli radio.mymo.pl/rmf-fm !!!! Brawo! Zwłaszcza że z oficjalnej strony RMFu nie sposób odtworzyć RMFu bez wtyczki Flasha!Jakiś koszmar! Jeszcze raz serdeczne dzięki Twórcom tej strony!

  34. Chciałabym pozdrowić Mojego Najlepszego Przyjaciela Kamcia z Kol. Mojsławice:*

  35. chciałam pozdrowić misia mojego który jest chory. żeby wracał szybko do zdrowia. nie mogę się doczekać soboty żeby się wtulić w twoje ramiona. buziaki.

  36. Pozdrowienia dla Alana,Moni,Agnieszki i chłopaków ;*

    Dajcie to na żywo proszę 🙂
    Fajne radio 😀

  37. super jest was posłuchać!!chciałabym za waszym pośrednictwem przesłać piosenkę(to nie tak,jak myślisz kotku)śpiewa ją Edyta Górniak wszystkim facetom którzy nie dotrzymują słowa !Gośka z Poznania

  38. Siemka. mam wielka prośbę rmffm jest najlepsze na świecie ale poszukuje piosenki : tytułu i wykonawcy, to chyba z lat 80 leciała z poł godzinki temu po 10 tej szukam od dawna i nie mam pojecia kto to spiewa

  39. Czesc kochani , slucham Was na polodniowej Florydzie . Od dzisiaj bedziecie ze mna tutaj codziennie. Pozdrawiam moje rodzinne miasto OPOLE.

  40. JA WAS SLUCHAM Z JEZIORKA I JESTEM NAWALONY JAK PATEFON I JEST Pozdro

  41. Mieszkam w Wielkiej Brytanii i każdego dnia, jak tylko otworze oczy, jestem z ,,tym radiem” :):)

  42. a ja słucham naszej rmfki z Holandii pozdrawiam wszystkich słuchaczy rmf ktorzy sa po za granicami Polski 🙂

  43. slucham was w Maroko uwielbiam RMF FM najlepsza muza pod sloncemmmmmmmmm……

  44. Pozdrowienia dla Justynki z Siedlca ma dzisiaj 14 lat 100 100 lat proszę przeczytajcie to na żywo :** !!!!!!!!!

  45. Jesli tylko wlacze rmf-fm wszystko sie radykalnie zmienia w moim domku w madrycie, jestem sam a jednak nie bo z wami -pozdro gracias i adios

  46. siemanko pozdrowienia z madrytu -przesyla szuwar -uwielbiam muze z RMF-FM adios

  47. no cóż tylu różnych ludzi zmuszonych żeby słuchać polskiego radia na obczyźnie to smutne

  48. Pozdróweczka dla Całej Polski od Damiana z Norwegi 🙂
    miło was posłuchać chociaż w internecie 🙂

  49. Kochani-bedac w Polsce caly czas Was sluchalam.Teraz od ladnych paru lat mieszkam w USA i nadal Was slucham.Chcialam serdecznie podziekowac za taka mozliwosc. Pozdrawiam serdecznie cala ekipe.Najlepsza muzyka w RMF FM!!!

  50. I kto tu może żal powiedzieć.. Radio się pisze przez i !

    CZUBIE !

  51. a ja poprostu słucham go sobie codziennie na kompie i poprostu mnie relaksuje ;))

  52. Serdecznie pozdrawiam z Manchester,codziennie wracam z pracy o 24 i wlanczam RMF FM.Bardzo,bardzo lubie Was sluchac.Jestescie super!!!!!

  53. jestem w pracy i miło sie tak robi jak się Was słucha pozdrowionka dla mojego męża Adama pozdrawia Asia z Knurowa

  54. PO PROSTU NAJLEPSZA MUZYKA NA ŚWIECIE NIC DODAĆ NIC UJĄĆ:):):):)pOZDROWIENIA DLA CAŁEGO RADIA RMF FM

  55. siemka ajnie Polskiego Radia posuchac w Londynie Pozdrawiam wszystkich piscie na tutaj pogadamy

  56. Słucham Was w Kopenhadze,jest fajowo.Pozdrowionka dla pozostałej polonii.

  57. RMF FM najlepsza muzyka w zimie i pod słońcem pozdrawiam z Żar koło Zielonej Góry

  58. Nasza kochana zetka! z dalekich aten slucha sie jej znacznie sympatyczniej.pozdrawiam patriotow

  59. duuzo reklam, malo ciekawych audycji, wole trojke, RMF do dla nastolatkow

  60. Witam. Moj brat jest za granica zawsze slucha rmf fm chcialbym go pozdrowic przez radio. Czy jset taka opcja ???

  61. RMF FM najlepsza stacja radiowa na świecie,chyba wszyscy to wiecie…

  62. bardzo fajne jestem w Londynie a nie slucham londynskiego radia tylko RMF FM $

  63. najlepsze radio na świecie ,słucham was z uk i tęsknie za krajem pozdrawiam;

  64. … a ja sobie slucham RMF FM-ki mojej from Ireland :))) .. i tez czuje sie z tym git :))

  65. To jest najlepsza stacja radiowa na świecie, a słucham RMF już ponad 20 lat i jest coraz lepsza. Serdecznie pozdrawiam całą ekipę radia, a także wszystkich słuchaczy poza granicami naszego kraju. Słuchać RMF w tym naprawdę „….kraju”jak powiedział min. Drzewiecki to sama przyjemność. Libia(Trypolis)

  66. nie ma nic lepszego jak nasze radio!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!uczucia ktorych nie da sie opisac. zwyczajnie odczuwa sie na skorze…

  67. chcial bym pozdrowic moich kochanych rodzicow mariana i marie jezierskich najlepszych rodzicow na swiecie pozdrawia corka z hiszpani

  68. Słucham was na prawie bezludnej wyspie w Norwegi,dzięki wam czuje się jak bym był w moim rodzinnym mieście Koninie pozdro dla całej redakcji RMF FM

  69. Pozdrawiam serdecznie ze slonecznej itali ,najlepsza muza na swiecie to oczywiscie RADIO RMF FM

  70. fajnie was posluchac troche wiecej hip hopu bylo by cool lol. zarty. Pzdr dla calej polski prosto z palacego Cairu

  71. Świetne radio, dobra jakość, Pozdrowienia z Norwegii dla wszystkich słuchaczy.

  72. Wszystkich pozdrawiam z wloskich Dolomitów i reglinu Triestu tutaj wiosna i cieplutko Wlodek

  73. dziekuje wam ze moge sluchac radia polskiego w brukseli to tak odpreza ze nawet sobie nie wyobrazacie mnieszkam jyz 10 lat tutaj a do polski jezdze od czasu do czasu dzieki wam sluchajac radia czuje sie jak bym byla w polsce. dzekuje wam z calego sercai pozdrawiam.

  74. no fajnie posluchac polskiego radia i polskiej muzy , zteju szarej anglii,

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *